Krok 1

Vyplňte informace

Vyplňte pár údajů o sobě a údaje komu květinu doručit.

Zadat údaje objednávky

Krok 2

Vybrat kytici

Každá země má většinou jiné druhy kytic, v objednávce se Vám automaticky ukáží kytice, dle vybrané země.

Pokud si chcete prohlédnout kytice různých zemí, přejděte do katalogu.

Krok 3

Zkompletujte & Objednejte


Vybráním květiny ji přiřadíte k vámi vyplněným údajům a můžete pokračovat v objednávce.

Obchodní podmínky

Platební podmínky

Platbu vyžadujeme vždy předem, výjimky děláme pouze u stálých zákazníků.
Pokud chcete urychlit dodání květin, je možné zaslat e-mailem nebo faxem zaplacený ústřižek složenky nebo potvrzený příkaz k úhradě, popř. doklad o vložení hotovosti na náš účet. E-mailem na adresu: info@teleflor.cz, faxem na číslo +420 54121 9060

  1. Objednávky můžete platit převodem na náš účet u KB, majitel/název účtu Hana Krejčí 

  2. Číslo účtu:  19-5112990267/0100,  

    SWIFT kód CZ5001000000195112990267 

  3. Fakturou - pouze pro naše partnery nebo firmy, se kterými již dlouho spolupracujeme. Případně po domluvě. 

  4. Složenkou typu C na adresu Hana Krejčí, Voroněžská 16, 616 00 Brno  

  5. Platebními kartami Visa a Eurocard/Mastercard  - připravuje se 

Dodací podmínky

Doručování květin na soukromé adresy - v případě nepřítomnosti příjemce si vyhrazujeme právo zanechat kytici u náhradního příjemce - člen rodiny, soused apod. 

Doručování květin do firem, hotelů, nemocnic,… - při doručování do nemocnic a hotelů uvádějte i čísla pokojů, název oddělení. Za doručenou kytici považujeme i její přenechání na vrátnici, recepci a podobných místech, či u kolegy nebo kolegyně, vždy proti podpisu přebírající osoby. Naše firma nezodpovídá za pozdní dodání způsobené takto přebírající osobou.

Všeobecné podmínky

  1. Na objednávku je třeba vždy uvést správné a pravdivé informace. V případě opakované cesty na uvedenou adresu jsme oprávněni si účtovat znovu dopravu a náklady s tím související.

  2. Ke každé objednávce je nutné uvést telefonní kontakt na příjemce. Při doručování do nemocnic a hotelů uvádějte i čísla pokojů, oddělení apod.

  3. Vyobrazená aranžmá jsou pouze návodem  pro výběr a mohou se lišit od skutečně dodaných. Vyhrazujeme si právo je nahradit zbožím podobného vzhledu, barvy a stejné nebo vyšší kvality, tak aby bylo dosaženo co největší podobnosti v požadované ceně.. Veškeré ceny uvedené na našich stránkách jsou již včetně DPH.

  4. Každou přijatou objednávku potvrzujeme během několika minut na Vámi zadanou e-mailovou adresu.

  5. Neváhejte nás kontaktovat, pokud je Vaše objednávka urgentní nebo nedostanete potvrzení o přijetí objednávky max. do 1 hodiny od jejího odeslání v pracovní době mezi 8 a 18 hodinou. 

  6. S odesláním objednávky objednavatel prohlašuje, že přečetl a souhlasí s veškerými obchodními podmínkami.

Reklamace

Naše firma nezodpovídá za zdržení či zrušení dodávky z důvodu Vámi nesprávně zadaných či dopředu neověřených údajů jako je adresa příjemce, výskyt na uvedené adrese, telefon příjemce apod.
Reklamace přijímáme nejpozději do 3 dnů ode dne doručení. Vyhrazujeme si právo na vyřízení reklamace po dobu 24 hodin po oznámení. 

Ochrana osobních údajů

Garantujeme, že v souladu se zák.č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, jsou Vámi zadané informace diskrétní a nebudou poskytovány třetím osobám.